اروى قاسم

شارك هذه المقالة مع أصدقائك!

شكرا على متابعتكم خبر اروى قاسم

تصدرت البلوجر اروى قاسم حديث مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة في الساعات القليلة الماضية وذلك بعد ظهورها بفستان جريء أثناء الاعلان عن شراكتها مع فيلا سعودي الخاص بحفلات الزفاف المناسبات، الأمر الذي تصدر التريند في الساعات الماضية ووضع البلوجر أروى قاسم في ورطة كبيرة.

حكاية البلوجر اروى قاسم مع الفستان المفتوح

ظهرت البلوجر اروى قاسم في فيديو شاركته عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام ورصده موقع تحيا مصر بفستان أبيض يشبه فستانين الزفاف، وكان ظهورها في البداية هادئ وخطف أنظار المشاهدين إلا أن فاجأتهم بفتحة الفستان الجريئة من الخلف وأدخلت متابعيها في حالة صدمة كبيرة، وبدأو في مهاجمتها والسخرية منها مشيرين إلى أنها نسيت البطانة كما فعلت الفنانة رانيا يوسف مع فستانها المثير للجدل في إحدى المهرجانات الدولية.

اروى قاسم تعلن شراكتها فيلا سعودي 

وكان ظهور اروى قاسم المثير للجدل بغرض الاعلان عن شراكتها مع فيلا سعودي، حيث كتبت على حسابها بموقع إنستجرام:  بسم خالق الحب نبدأ.. يا حلم سنين ڤيلا سعودي ‎دة مش شخص دة كياااااان وحلم سنين والحمد لله اتحقق انهارده.

اروى قاسم بفستان مفتوح 

وتابعت اروى قاسم حديثها، قائلة: ‎ملقتش اكتر من التاريخ المُميز دة عشان اقولكوا علي حلم حيااتي واكتر حاجة كُنت بتمناها… كيان كبير عشان نوصل لليوم دة كان فيه تعب ومجهود وتفكير وشغل شهور كتيره والحمد لله اقدر اقولكم انهارده عشان انتوا معايا في كُل حاجة حلوه في حياتي ….. انا بقيت شريكه افراحكم.. أنا مش بس شريكه في ڤيلا سعودى ‎انا شريكه كُل بنوته في فرحتها ويوم عمرها …حلم عمرى ان لما قررت اكون في كيان قررت اكون في اكتر حاجة شبهي واكتر حاجة هتفرحني واقدر افرح بيها كُل البنات ان اشارك بنت في تفاصيل يومها وفرحها واهم يوم في عمرها دى كانت فرحه عمرى …. وعشان دة يوم العمر اللي بنفضل فاكرينه طول عمرنا وكُل بنت بتستناه وبيعدى وبيفضل منه ذكرى فا يارب اكون جزء من ذكرياتكم الحلوه في يوم فرحكم …. مستنيه بفارغ الصبر كُل عرايسي الحلوين عشان نعمل سوا اجمل ذكريات في يوم العُمر.

ليست المرة الأولى للبلوجر اروى قاسم في إثارة الجدل

من ناحية أخرى، سبق وأثارت اروى قاسم الجدل منذ فترة بعد ظهورها على شاشة التلفزيون لأول مرة معنلة عن دخولها في عالم تقديم البرامج  من خلال قناة هي، حيث تقدم برنامج خاص بالفتيات تشرح بها عدد من الأشياء الخاص بالفتيات والسيدات مثل الموضة والأزياء والميكب والعناية الجسدية والعناية بالبشرة وغيرها الأمر الذي جعل العديد يغضب ويهاجمها فتلقت اروى قاسم انتقادات لاذعة.

‫0 تعليق